Extend Magne Dragon & Progress Second Dragon & Verthandi

Discussões sobre a Carta do Dia disponibilizada pela Bushiroad.

Extend Magne Dragon & Progress Second Dragon & Verthandi

Mensagempor wkad » 15/09/2016 Qui 08:10

Cartas do dia 15-set-2016, quinta-feira;

Extend Magne Dragon
(エクステンドマグネ・ドラゴン)
Imagem
(flavor)
[CONT](RC) Generation Break 1:If the number of your opponent's rear-guards is one or less, this unit gets [Power]+2000.

[AUTO](RC):When your opponent's rear-guard is put into his or her deck, if you have a face up card with "Chronoscommand" in its card name in your G zone, this unit gets [Power]+2000 until end of turn.

Ilustração do Maekawa Yuuichi.

Progress Second Dragon
(プログレスセコンド・ドラゴン)
Imagem
(flavor)
[CONT](RC):This unit cannot be put into your deck due to the effect of your card with "Chronoscommand" in its card name.

Time Leap-[AUTO](RC) Generation Break 1:When your opponent's unit is put into his or her deck due to an effect from one of your cards, if you have a vanguard with "Chronoscommand" in its card name, you may time leap this unit. (Bind it, call a grade +1 card from your deck, and shuffle your deck. At the end of the turn, put the called unit on the bottom of your deck, and call the bound card)

Ilustração do Ikeda.

~em EN:
Regalia of the Present Age, Verthandi
(今世の神器 ヴェルザンディ)
Imagem
The second daughter reflects. The current state, of resisting a sad fate.
[ACT](VC)[1/Turn]:[Soul Blast (3)-card with "Regalia" in its card name] Choose up to three units in your front row, and until end of turn, they get "[AUTO](VC/RC):When this unit's attack hits a vanguard, look at two cards from the top of your deck, put a card from among them into your hand, and put a card from the rest into your soul.".

[AUTO](VC):During your turn, when your G unit with "Regalia" in its original card name Stride, choose one of your vanguards, and until end of turn, it gets "[AUTO](VC):When a card is put into your soul, choose up to three units with "Regalia" in its card name in your front row, and they get [Power]+1000 until end of turn.".

(em breve)

Ilustração do Nakazaki Tow.

--
Eu acho que não é fácil deixar o oponente só com 1 rg em campo... Se for fácil... wtf deck apelão e__e mas os +P2 por spin parece bem sólido...

Time Leap on Spin parece legal sim <3

Verthandi Eu gostei bastante, especialmente o primeiro efeito =o eh sure a mais bonitinh dos três neh -s-
[em obras]

Infinite Deck Controller

Re: Extend Magne Dragon & Progress Second Dragon & Verthandi

Mensagempor Shiro Aoi » 15/09/2016 Qui 12:51

Hoje é o dia dos desenhos feios... :?
Imagem
Imagem

Mensagempor MKfox » 15/09/2016 Qui 14:39

wkad escreveu:Eu acho que não é fácil deixar o oponente só com 1 rg em campo... Se for fácil... wtf deck apelão e__e mas os +P2 por spin parece bem sólido...

É suporte pra chronoscommand, vc usa o revolution e quica tocas as rears do cara.

Infinite Deck Controller

Mensagempor Shiro Aoi » 15/09/2016 Qui 15:25

MKfox escreveu:
wkad escreveu:Eu acho que não é fácil deixar o oponente só com 1 rg em campo... Se for fácil... wtf deck apelão e__e mas os +P2 por spin parece bem sólido...

É suporte pra chronoscommand, vc usa o revolution e quica tocas as rears do cara.

Não se esquecendo de oponentes que já ficam assim por natureza (Bermuda, Pale Moon, Granblue, etc).
Imagem
Imagem

The Despair Sister

Mensagempor Sendo » 15/09/2016 Qui 16:17

Deck de Chronoscommand parece super porco, mas admito que eu até quero montar só pq o Revolution tem nome legal. Huaehaeuaheuae
Imagem

"Please... don't be gentle"

Mensagempor Lord Hisu » 15/09/2016 Qui 23:02

Shiro Aoi escreveu:Hoje é o dia dos desenhos feios... :?

Totally agreed.
Imagem
"The Warriors of Hope save the world from 'Demons'. How's that? Isn't that wonderful?"

Voltar para Carta do Dia