Delayed Blazer Dragon & Next-era Regalia, Skuld

Discussões sobre a Carta do Dia disponibilizada pela Bushiroad.

Delayed Blazer Dragon & Next-era Regalia, Skuld

Mensagempor wkad » 05/09/2016 Seg 07:52

Cartas do dia 05-set-2016, segunda-feira;

Delayed Blazer Dragon
(ディレイドブレイザー・ドラゴン)
Imagem
(flavor)
[AUTO](RC):When your other unit is placed on (RC) from your deck by time leap, if you have a vanguard with "Chronojet" in its card name, this unit gets [Power]+2000 until end of turn.

Time Leap-[AUTO] Generation Break 1:When this unit is placed on (RC), if you have a grade 4 vanguard with "Chronojet" in its card name, choose one of your grade 2 rear-guards, and you may time leap it. (Bind it, call a grade +1 card from your deck, and shuffle your deck. At the end of the turn, put the called unit on the bottom of your deck, and call the bound card)

Ilustração do Nejita.

~em EN:
Next-era Regalia, Skuld
(次代の神器 スクルド)
Imagem
The third daughter illuminates. The path required to continue towards the future.
[AUTO](RC):[Choose three normal units with "Regalia" in its card name from your drop zone, and put them on the bottom of your deck in any order] At the end of your turn, if you have a vanguard with "Regalia" in its card name, and if three or more of your cards were put into your drop zone from your soul during that turn, you may pay the cost. If you do, draw a card, and Soul Charge (1).

Ilustração do Nakazakitow.

--

Esses Time Leap doido... ele bate bem sozinho, engatilha mais TIme Leap free... massa.
[em obras]

Re: Delayed Blazer Dragon & Next-era Regalia, Skuld

Mensagempor DiAngelo » 05/09/2016 Seg 18:38

A chuva de Gear Chronicle mal começou e eu já não aguento mais. Socorro.
Enfim, gostei do efeito, da pra combar bastante coisa e sequer tem um custo :roll:
Imagem

The Despair Sister

Mensagempor Sendo » 15/09/2016 Qui 19:46

Reviver isso aqui pq aparentemente eu não tinha falado nada.

Eu gostei bastante da arte, mas depois de testar isso... muito pouca sinergia com o deck. Muito pouca mesmo. Claro que tem uma ou outra situação que ele vai ser útil, mas só poder dar Leap em G2 é muito triste pra ele.
Sei pq isso é RRR não. Só se tiver alguma coisa oculta que não to notando ou seja absurdamente útil com alguma coisa que ainda não apareceu. Talvez um certo Chronodragon GG.
Imagem

"Please... don't be gentle"

Mensagempor Lord Hisu » 15/09/2016 Qui 23:03

Eu não queria reviver tópico muito antigo só pra dizer que eu gostei da arte dele, mas já que o Sendo reviveu por mim...

Gostei da arte dele. :lol:
Imagem
"The Warriors of Hope save the world from 'Demons'. How's that? Isn't that wonderful?"

Voltar para Carta do Dia