Tahro, Gear Peacock & Supreme Solger

Discussões sobre a Carta do Dia disponibilizada pela Bushiroad.

Tahro, Gear Peacock & Supreme Solger

Mensagempor wkad » 24/08/2016 Qua 12:47

Cartas do dia 24-ago-2016, quarta-feira;

Goddess of Deep Sleep, Tahro
(春眠の女神 ターロ)
Imagem
Ohh…what is it…? Is it something you had to wake me up for?
[AUTO]:Revelation-(RC) (When this unit is placed on the specified circle, look at the top card of your deck, and you may put that card into your soul. If you do, [Rest] one of your rear-guards)

[AUTO] Generation Break 1:[Put this unit on the bottom of your deck] When this card is put into the drop zone from your soul, you may pay the cost. If you do, choose one of your rear-guards, and [Stand] it.

(em breve)

Ilustração do Aoji.

Talented-change Gear Peacock
(有為転変のギアピーコック)
Imagem
(em breve)
Time Leap-[AUTO](RC):When your opponent's rear-guard is put into his or her deck due to an effect from one of your cards, if you have a vanguard with "Chronoscommand" in its card name, choose one of your rear-guards, and you may time leap it. (Bind it, call a grade +1 card from your deck, and shuffle your deck. At the end of the turn, put the called unit on the bottom of your deck, and call the bound card)

(em breve)

Ilustração do Eel.

~em EN:
Great Skipper, Supreme Solger
(大船長 シュプリームゾルガー)
Imagem
There is treasure beyond the corpses! Don't change your course, even for a big wave!
[AUTO]:Hollow (When this unit is placed on (RC), you may have it become hollowed. If you do, retire it at the end of turn)

[CONT](RC) Generation Break 1:If the number of cards with the hollow ability in your drop zone is four or more, this unit gets [Power]+2000. Then, if this unit is hollowed, this unit gets [Power]+2000.

[AUTO]:[Put two cards from the top of your deck into the drop zone] When this unit is placed on (VC) or (RC), you may pay the cost. If you do, this unit gets [Power]+2000 until end of turn.

The "Solger Pirates", with "money over lives" as their slogan, raise flags of skeletons devouring demons and keep plundering treasures from all around the world. The infamy of "Supreme Solger", the pirate band's captain, has surpassed the seas and reached all nations. It is said that coastal dwellers flee their homes without second thoughts as soon as they see the Solger Pirates' ships. They take all valuable items from both the rich and the poor, without leaving even a copper coin... the nefarious pirate band, however, follows the iron rule of "stay the blade from those who pay", and seldom kills. Simply put, the captain has never killed a civilian, "who would stab someone without even the will to fight?", according to him. They judge the value of lives of not only themselves, but also their victims', in terms of money. Truly they follow the slogan "money over lives". Although described as not killing, pirates are pirates. Should one see their ships, it is highly recommended to flee with minimum belongings.

Ilustração do Maekawa Yuuichi.

--

Wahh, essa Tahro linda *o* thx again Aoji.

Foi o meu primeiro contato com Revelation, e eu não estou muito impressionado... :O parece uma keyword bem delicada de se usar. Espero que dê pra fazer bastante combo massa pra compensar isso~

Mas eu já começo com um Stand Trigger.... Que Standa mesmo quando sai da Soul pra Drop <3 <3 Enquanto volta pro deck pra standar mais <3 <3

O Peacock eh soh mais um desses bixos robôs estranhos que tem tanto no clã. Sorry :c Agora, Eel? Nossa mano você ainda tá aqui <3 Me traga algo mais Dawgal da próxima vez, pfvr.

E Solger, já 'o' nem tenho o que comentar dele, a única mudança foi que agora sabemos a flavor.
[em obras]

Re: Tahro, Gear Peacock & Supreme Solger

Mensagempor DiAngelo » 24/08/2016 Qua 13:03

MEU DEUS, ESSA TAHRO QUE MARAVILHOSA <3333
Melhor arte <3 Melhor Flavor <3 Melhor skill <3

Não gostei do resto. :roll:
Imagem

Infinite Deck Controller

Mensagempor Shiro Aoi » 24/08/2016 Qua 15:33

Caramba, que efeito bom o da Tahro...
1. Prevê o topo e faz um "soulcharge qualificado".
2. Retorna ao deck e levanta uma rear.
Tudo isso em um card de raridade C...
Imagem
Imagem

"Please... don't be gentle"

Mensagempor Lord Hisu » 25/08/2016 Qui 23:39

Olha só, finalmente uma Genesis bonita. Hahaha

E com bom efeito tbm.
Imagem
"The Warriors of Hope save the world from 'Demons'. How's that? Isn't that wonderful?"

Voltar para Carta do Dia